Fizetési és szállítási feltételek

fizetés-szállítás-v2Ingyenes szállítás: vásárolj legalább 14900 Ft értékben, és ingyen elküldöm neked a rendelésed. Csak arra kell figyelned, hogy a szállítási módoknál az “Ingyenes szállítást” válaszd.

Szállítás:
Vaterafutár: 990 Ft (a szállítási idő feladástól számítva 3-4 munkanap is lehet)
DPD futárszolgálat: 1360 Ft (a szállítási idő feladástól számítva 1-2 munkanap)
Magyar Posta: 520 Ft (csak dekortapaszok)

Fizetési lehetőségek:
Átutalás
PayPal
Készpénzzel (személyes átvétel esetén a Győr Plázánál)

 

Részletek:

1.Szállítás

A megrendelt és házhoz szállítani kért áru szállítási díját az Ügyfél viseli oly módon, hogy a szállítási díj a megrendelés összesítő képernyőn és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül.

Postai kézbesítés: A kézbesítési mód csak dekortapasz rendelés esetén választható. A szállítás díja egységesen 520 Ft (költségátalány), és a Magyar Posta Zrt.-n közreműködésével történik. A küldemények ajánlott levélként kerülnek postázásra az Ügyfél által kért címre. Sikertelen kézbesítés esetén a küldemények jellemzően 5-10 munkanapon belül átvehetők az Ügyfél által megadott címhez közel eső Postán. Amennyiben az ügyfél nem veszi át a küldeményt az értesítőn megadott határidőn belül, úgy a Posta visszajuttatja azt a Szolgáltató címére. Ezután az Ügyfél eldöntheti, hogy a szállítási díj újbóli megfizetése esetén a Szolgáltató ismételten elküldje az árut vagy utalja vissza az áruk ellenértékét (amiből az utalás díja és kártyás fizetés eseten a PayPal jutaléka – 90 Ft + 3% –  levonásra kerül).

DPD futárszolgálat: A szállítás díja egységes 1490 Ft és DPD Hungária Kft. közreműködésével történik. Sikertelen kézbesítés esetén a DPD írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a Küldemény a DPD depóba visszakerülve a hiba okát egyértelműen azonosító szkennelést kap. Ezt követően a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, a Címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni hét (7) napon belül a DPD-vel telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot (véghatáridő), amikor átveheti a Küldeményt. Ezután az Ügyfél eldöntheti, hogy a visszakézbesítési és a szállítási díj újbóli megfizetése esetén a Szolgáltató ismételten elküldje az árut vagy utalja vissza az áruk ellenértékét (amiből a visszakézbesítési díj, az utalás díja és kártyás fizetés esetén a PayPal jutaléka – 90 Ft + 3% –  levonásra kerül).

Vaterafutár: A szállítás díja egységes 1190Ft és DPD Hungária Kft. közreműködésével történik. Sikertelen kézbesítés esetén a DPD írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a Küldemény a DPD depóba visszakerülve a hiba okát egyértelműen azonosító szkennelést kap. Ezt követően a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, a Címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni hét (7) napon belül a DPD-vel telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot (véghatáridő), amikor átveheti a Küldeményt. Ezután az Ügyfél eldöntheti, hogy a visszakézbesítési és a szállítási díj újbóli megfizetése esetén a Szolgáltató ismételten elküldje az árut vagy utalja vissza az áruk ellenértékét (amiből a visszakézbesítési díj, az utalás díja és kártyás fizetés esetén a PayPal jutaléka – 90 Ft + 3% –  levonásra kerül).

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

2. Fizetés

A megrendelés ellenértékének fizetésére az Ügyfél a következő lehetőségek közül választhat:

  • Fizetés készpénzben: az áru átvételekor készpénzzel
  • Bankkártyás fizetés: a PayPal rendszerén keresztül
  • Átutalás: az Ügyfél bankjának online felületén keresztül. Az átutalás beérkezésének határideje 5 munkanap, aminek lejárta után a rendelést a Szolgáltató törli.

Blue Birdie bankszámla adatok:

Név: Rövid Julianna
Számlavezető pénzintézet: Erste Bank
Számlaszám: 11600006-00000000-65040894

A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzése alapján – személyesen is átveheti előre, telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban a Győr Plazában (9024 Győr, Vasvári Pál u. 1.)